loading...
دانلود فیلم و سریال رایگان
مهدی بازدید : 139 دوشنبه 05 آبان 1399 نظرات (0)

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه با ترافیک نیم بها کیفیت بالا عالی HD

 

دانلود سریال ایرانی جدید «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی نسخه قانونی بلوری 4k

 

Legall , full & direct download all episode Frog 2020 new iranian Series by Hooman Seyedi

 

سریال قورباغه – Serial Ghurbaghe

 

سال ساخت: 1397 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

دانلود فیلم قورباغه

خلاصه داستان

خلاصه داستان : دانلود سریال قورباغه، من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…

 

ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

 

بخش دانلود سریال قورباغه با لینک مستفیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 3,778
  • بازدید کلی : 40,403